Paczka do Wielkiej Brytanii.

Tutaj poruszamy trudne kwestie. Rozwiązujemy skomplikowane problemy, udzielamy profesjonalnych porad z dziedzin finansów, szkoleń, budowlanki i biznesu. Dzielimy się opiniami i wiedzą.
Awatar użytkownika
sao
Posty: 108
Rejestracja: 28 maja 2019, 17:47

Paczka do Wielkiej Brytanii.

Post autor: sao »

Siema, czy orientujecie sie może na koszcie paczek i przewoźnikach z Polski do Wielkiej Brytanii? Niedawno mi się tam kumpel do dziewczyny przeprowadził i poprosił mnie, żebym mu wysłał parę fantów z rodzinnego kraju. Z tym, że ja ani nie wiem, kto może mi to zrobić, ani nie wiem, ile to może kosztować. Świetnie by było, jakbyście mi coś na ten temat powiedzieli, bo serio jestem w tym zielony.
Awatar użytkownika
rozmowna
Posty: 96
Rejestracja: 26 lut 2019, 12:57

Re: Paczka do Wielkiej Brytanii.

Post autor: rozmowna »

No cześć, kolego. Nie masz, za przeproszeniem internetu? Trudno jest tak od czapy napisać Ci, ile to wyjdzie, jak nie wiemy, jakie fanty chcesz przewieźć, albo też ile one będą finalnie kosztować. Prawdę powiedziawszy jestem przekonana, że więcej niż 90 zł nie zapłacisz i to już chyba zawyżony cennik, ale pewności nie ma. Musisz popytać bezpośrednio u danej firmy, tak sobie myślę.
Awatar użytkownika
coco
Posty: 98
Rejestracja: 07 sty 2019, 10:47

Re: Paczka do Wielkiej Brytanii.

Post autor: coco »

Z tymi paczkami.. My jednym mniej znanym kurierem wysłaliśmy i co? Nie dość, że pieniądze wyrzucone w błoto i to niemała kwota, to jeszcze paczka doszła do siostry pognieciona i brudna. Niby miałam składać zażalenie, ale finalnie nie zdecydowaliśmy się, bo i tak na infolinii firmy cisza. A mówię Wam, można oszaleć z tymi kurierami. Komu ufać to już się w ogóle nie wie. Na szczęście już wysyłać nic nie musimy..
Awatar użytkownika
kamcia
Posty: 15
Rejestracja: 13 sty 2019, 11:17

Re: Paczka do Wielkiej Brytanii.

Post autor: kamcia »