naprawa-agd-krakow.pl opinie

Tutaj poruszamy trudne kwestie. Rozwiązujemy skomplikowane problemy, udzielamy profesjonalnych porad z dziedzin finansów, szkoleń, budowlanki i biznesu. Dzielimy się opiniami i wiedzą.
Awatar użytkownika
Adam_Floks
Posty: 4
Rejestracja: 26 mar 2019, 16:23

naprawa-agd-krakow.pl opinie

Post autor: Adam_Floks »

Cześć! Szukam sprawdzonego fachowca do naprawy lodówki w Krakowie, słyszeliście o naprawa-agd-krakow.pl? Znacie tego Pana? Jeśli tak, to przekażcie opinie, podzielcie się doświadczeniem!

pro sport s.c. szczecin
Awatar użytkownika
wiola53
Posty: 1
Rejestracja: 11 lip 2019, 7:48

Re: naprawa-agd-krakow.pl opinie

Post autor: wiola53 »

Już kilka razy korzystałam z pomocy naprawa-agd-krakow.pl. Dobrzy, uczciwi fachowcy, którzy nie zedrą jak tylko zobaczą, że ni w ząb nie znam się na tym co robią. Także jeśli chodzi o opinię, to jak najbardziej pozytywna.
Awatar użytkownika
kaja45
Posty: 1
Rejestracja: 15 lip 2019, 17:45

Re: naprawa-agd-krakow.pl opinie

Post autor: kaja45 »

Mam podobną opinię o naprawa-agd-krakow.pl. Bardzo uczciwi i pomocni. Pomogli mi z moją lodówkę. Okazało się, że nie trzeba wcale tak kosztownych napraw jak twierdzili poprzedni fachowcy.
Awatar użytkownika
kolba53
Posty: 1
Rejestracja: 17 lip 2019, 10:56

Re: naprawa-agd-krakow.pl opinie

Post autor: kolba53 »

W Krakowie chyba trudno o lepszy serwis agd niż naprawa-agd-krakow.pl. Jak mam problem, to zawsze idę jak w dym, wiem że mi pomogą. Moje znajome mają podobną opinię, bo to po prostu świetny serwis.
Awatar użytkownika
sabina34
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2019, 10:56

Re: naprawa-agd-krakow.pl opinie

Post autor: sabina34 »

W naprawa-agd-krakow.pl naprawiałam lodówkę. Wszystko odbyło się sprawnie a sprzęt działa do dzisiaj. Moja opinia nie różni się od opinii innych użytkowników tego serwisu, są na prawdę dobrzy w tym co robią.
Awatar użytkownika
kaja35
Posty: 1
Rejestracja: 23 lip 2019, 11:08

Re: naprawa-agd-krakow.pl opinie

Post autor: kaja35 »