Dofinansowanie na panele słoneczne

Radzimy, na jaki model samochodu postawić, który kurs wybrać, do jakiego fryzjera najlepiej pójść. Masz pytanie, szukasz podpowiedzi i rady? Odpowiedź znajdziesz tutaj.
Awatar użytkownika
Annasz
Posty: 5
Rejestracja: 04 sty 2020, 17:20

Dofinansowanie na panele słoneczne

Post autor: Annasz »

Cześć. Widzę na osiedlu, że coraz więcej sąsiadów ma panele słoneczne na dachach. Czy ktoś z was wie, jak ubiegać się o dofinansowanie na instalację fotowoltaiczną?
Awatar użytkownika
Dargosław1985
Posty: 5
Rejestracja: 11 sty 2020, 17:16

Re: Dofinansowanie na panele słoneczne

Post autor: Dargosław1985 »

Ja kontaktowałem się w tej kwestii z elektrum.com.pl, to prawdziwi specjaliści w tej dziedzinie. Na pewno doradzą ci, jak wziąć dopłaty.
Awatar użytkownika
qucek
Posty: 5
Rejestracja: 15 maja 2020, 2:19

Re: Dofinansowanie na panele słoneczne

Post autor: qucek »

Niestety nie znam się na tym. Ale popytam znajomych i dam znać.
"Bóg nie skazuje nas na piekło, o ile my sami siebie nań nie skażemy."
Awatar użytkownika
maciek8079
Posty: 144
Rejestracja: 05 lis 2019, 15:14

Re: Dofinansowanie na panele słoneczne

Post autor: maciek8079 »

Oczywiście takie finansowanie jak najbardziej jest możliwe, ale trzeba sobie na początek wszystko odpowiednio dobrać, no i przede wszystkim trzeba złożyć wnioski w odpowiednich miejscach. Ponadto warto sprawdzić sobie stronę https://suntrack.pl/ . Tam znajdziecie sobie wszystkie elementy fotowoltaiki. Dodatkowo na stronie znajdziecie sobie informacje związane z całą fotowoltaiką. Osobiście tematem interesuje już od dawna.
Awatar użytkownika
kawanalawe
Posty: 108
Rejestracja: 30 lis 2019, 11:27

Re: Dofinansowanie na panele słoneczne

Post autor: kawanalawe »

wiesz co, mi z dofinansowaniem na fotowoltaike pomagała firma Levada, ogarneli cala papierologie :) nawet u nich na blogu mozesz poczytac jak to wyglada https://levada.pl/wszystko-co-powiniene ... owoltaike/ :)
Awatar użytkownika
juka
Posty: 5